11 marca 2014

Didgeridoo In Kangooland na Facebook'u

Witajcie moi drodzy czytelnicy. Po długich przemyśleniach, warto czy też nie, postanowiłam założyć własną stronę na Facebook'u. Mam nadzieję, że będę mogła się o wiele bardziej osobiście się z Wami kontaktować i pisać tak jak do tej pory nie raz nie mogłam na blogu. Znajdziecie tam zawsze udostępnienia moich aktualnych artykułów na obu blogach, a także fragmenty z moich codziennych dni, oraz moją ostatnią pasję czyli pieczenie ciast, z przepisów znalezionych w Australijskich magazynach. Po prostu odrobinkę bardziej chciałabym się otworzyć na moich czytelników. Myślę że mogę sobie na to pozwolić, każdy czegoś takie potrzebuje szczególnie na emigracji, kiedy brakuje bliskich. Wtedy każdy to jest nam przychylny jest nam bliski :)
 
Oto link:
 


 
Mam nadzieję, że pozostaniecie wierni moim blogom oraz chętnie będziecie wpadać na moją
nową stronkę stworzoną dla WAS !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz